fredag 26 oktober 2012

Sjukling

 

Hej!

 

 

Jag är typ ALDRIG sjuk.

Jag tror att jag har varit hemma från The Body Shop kanske 3-4 dagar sammanlagt på 5 år..!

 

Men igår sa det stopp.

Jag sov typ ingenting för jag snöt mig hela natten.

När jag satte mig upp i sängen på morgonen var mitt golv fyllt av vita snytpapper...

Det såg lite kul ut kan jag meddela!

 

 

Snuva, huvudvärk, matthet och yrsel.

Men jag är sjukt glad över att jag inte har ont i halsen iaf!!

 

 

Jag låg i soffan i princip heeeela dagen igår.

Enda gången jag verkligen lämnade soffan var för att hämta pizza på Barri.

Och juste, jag gjorde chokladbollssmet också!



Pizza och Chokladbollssmet. Gott!!!

 

 

Men vet ni vad som gjorde det hela sååååå mycket bättre?

Jag hade någon att vara sjuk med!

Johanna låg i en soffa och hostade för fulla muggar,

och jag låg i den andra soffan och snöt mig stup i kvarten.

 


Underhållningen stod TV:n för.

Filmer och tv-serier rullade HELA DAGEN.

Det är konstigt det där,

för hade jag legat själv och varit sjuk hade det varit gaaaalet långtråkigt,

men när man hörde Johannas hostningar mellan replikerna från TV:n kände jag mig mycket bättre till mods.

Eller nej,

nu blev det fel!!

Jag gottar mig absolut INTE i att hon är sjuk!!!

Men det kändes mycket skönare att vara sjuk med någon än att vara sjuk själv!

 

 

Det är lite kul, för jag har verkligen fyllt en hel ICA-kasse med snyt-papper....

 

 


Lite halvsunkigt ;)

 

 

 

Idag mår jag lite bättre, så jag tror att det värsta är över.

Jag försökte att gå upp för att kunna gå till Gullhögen på förmiddagen,

men där tog förkylningen över och sa nej!

 

Så nu tar jag en riktigt lugn morgon och hoppas på att jag mår bättre ikväll!

 

 

Hoppas att ni får en bra dag!

 

 

 

 

ps, ibland är det ok att vara ynklig..

 

 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar